Translate my blog!

vrijdag 27 december 2013

het beginnetje

vandaag maar eens begonnen met iets te schrijven.
maanden geleden heeft Nathan mijn blog aangemaakt en ik heb nog geen tijd gevonden om ook maar iets leuks te plaatsen.
ik wil eerst de dingen gaan plaatsen die ik nog in Maleisie heb geschreven, daar kon ik meer inspiratie opdoen door alleen al naar buiten te kijken, maar nu ik hier in Spanje ben en op een beetje verweggiestan locatie zit, is er weinig inspiratie, net als met schilderen, weinig tot geen inspiratie, maar het gaat wel kriebelen en komen, dus vandaar maar een beginnetje met schrijven gemaakt
ik moet eerst uitproberen hoe ik de vorige stukjes die ik geschreven heb, en op mijn oude PC staan, hier kan krijgen......
het zal wel via een omweg gaan, maar het gaat lukken, copiƫren en versturen via mail is een optie, een USB sticks is ook een optie, maar die moet ik dan wel hebben.....
maar goed, het begin is er!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten